سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و فیلم و مطلب ،به عبارت دیگه همه چی
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

 

هنگام سپیده دم خروس سحری


                                دانی که چرا همی کند نوحه گری


یعنی که نمودند در آینه ی صبح            


                                واز عمر شبی گذشت و توبی خبری


*****عمرت به بلندی تاریخ ایران،نامت به سرفرازی نام کورش،آوازه ات به اندازه ی پارسیان،اقتدارت به اندازه ی هخامنشیان باد*****زندگی زیباست ای زیبا پسند


                                       زنده اندیشان به زیبایی رسند


آن قدر زیباست این بی بازگشت


                                  کز برایش می توان از جان گذشت


*****خواستم بنویسم دیدم قلم ندارم استخوانم را شکستم،دیدم جوهر ندارم رگ هایم را بریدم دیدم ورق ندارم قلبم را پاره کردم،بر رویش نوشتم دوستت دارم تا ابد*****


دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد


                                  چو بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد


یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد


                                  به وداعی دل غم دیده ی ما شاد نکرد


*****آن روز که به بلندای قله های موفقیت رسیدی به سنگ ریزه هایی که روزی زیر پایت را خراشیده اند بنگر!!!*****از همه ی آنچه داری خدا را کم کن،ببین چه داری و به آنچه که نداری خدا را اضافه کن ببین چه کم داری؟*************


کاش می شد اشک را تهدید کرد


                               مدت لبخند را تمدید کرد


کاش می شد در عبور لحظه ها


                               لحظه ی دیدار را تجدید کرد


************************************


گفتمش دل می خری؟پرسید چند؟


                                گفتمش دل مال تو،تنها بخند


خنده کرد و دل ز دستانم ربود


                                تا به خود بازآمدم او رفته بود


دل ز دستش روی خاک افتاده بود


                                جای پایش روی دل جا مانده بود


****************************************


من پذیرفتم که عشق افسانه است


                                این دل اشنا و دیوانه است


من پذیرفتم شکست خویش را


                                پندهای لحظه های روزانه اش را


می روم تا که فراموشت کنم


                                با فراموشی هم آغوشت کنم


می روم از رفتنم تو شاد باش


                               از عذاب دیدنم آزاد باش


******************************************


زندگی ارزش ان را ندارد که بخاطرش با دوستانت قهر کنی،به خاطر دوستانت زندگر کن***** دو چیز را فراموش کن:


1)دوستان خوب و روز های خوب


2)روزهای خوب که با دوستانت گذشته


*******************************************


هرکس بد ما به خلق گوید


                          ما چهره ی او نمی خراشیم


ماخوبی او به خلق گوییم


                          تا هر دو دروغ گفته باشیم


*******************************************


هیچ وقت عاشق متفاوت ترین ها نشو،چون همین آدم های متفاوت با شیوه های متفاوت دلت را می شکنند.************


 




موضوع مطلب :

          
شنبه 92 تیر 1 :: 11:8 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 47011
امکانات جانبی