سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و فیلم و مطلب ،به عبارت دیگه همه چی
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

روزی مردای رومی به نزد پادشاه بزرگ هخامنشی کورش رفته بود و به او گفت:ما برای شرف می جنگیم و شما برای ثروت می جنگید،پاسخ کورش به او چنین بود:هرکس برای نداشته هایش می جنگد. ******************************************************************** روزی که پسری ده سال سن داشت پدرش به زیر گوشش زد،پسر چیزی نگفت. بیست سالش شد پدرش به زیر گوشش زد چیزی نگفت. سی سالش شد پدرش وقتی که زیر گوشش زد گریه وپدر گفت :چرا گریه می کنی؟ پسر جواب داد:ان موقع که می زدی دستانت نمی لرزید ********************************************************************* پسری به مغازه رفت و یه مشت پول مچاله شده گذاشت روی میز فروشنده و به او گفت:یک کمربند برای روز پدر می خواهم. فروشنده گفت: از چه جنسی؟ پسر گفت:فرقی ندارد فقط دردش کم باشد... *********************************************************************




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 92 تیر 2 :: 11:19 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 47039
امکانات جانبی